ما را در تلگرام دنبال کنید.>   

 

واردات اسپیکر یا بلندگوهای همراه از چین !!

 

DLNA (مخفف Digital Living Network Alliance)، سازمان و پروتوکلی باز برای انتقال فایل‌های موزیک، تصاویر و ویدئوهای دستگاه‌های مختلف از طریق وای فای است. اگر یکی از کاربران پلتفرم اندروید باشید، اغلب اسپیکرهای وای فای به طور پیش فرض از طریق این پروتوکل موسیقی موردنظر شما را پخش می‌کند. اما متأسفانه با وجود اینکه DLNA تکنولوژی بسیار گسترده‌ای بوده و در هر چیزی (از کنسول‌های بازی تا دوربین‌های عکاسی) یافت می‌شود، اما خیلی کند و عذاب‌آور است. در بازار کنونی، دلایل بسیاری برای عدم انتخاب DLNA نسبت به بلوتوث و سایر گزینه‌های وای فای برای کاربران اندروید وجود دارد.

 

 

 

 

واردات اسپیکر

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای پیشینه کاری بیش از ۳۵ سال سابقه واردات کالا از چین می باشد. یکی از موارد واردات توسط این مجموعه واردات لوازم الکترونیک و لوازم جانبی موبایل به سفارش شرکتهای فعال در این زمینه  است. این شرکتها که به طور تخصصی در این زمینه  فعالیت دارند در حجم نسبتا بالایی می کنند. شما خواننده محترم این مقاله که در کار ارائه و عرضه این اقلام هستید اگر تاکنون اقدام به وارد کردن اجناس مورد نظر خود اعم از انواع لوازم صوتی و تصویری به طور مستقیم نکرده اید ما شما را در این کار یاری می کنیم تا بتوانید در این زمینه با هزینه کمتر، تنوع بیشتری را در محصولات قابل ارائه خود داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


شرکت بازرگانی فیروزه--09129374366---firoozetrading واردات ,زمینه ,dlna ,لوازم ,بازرگانی فیروزه ,بلندگوهای همراه ,واردات اسپیکر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلم وسریال تعبیر خواب روانشناسی لحظات شاد。^‿^。 « مؤسسه قرآنی محدثة النبی » DJARK دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. راهنمای خرید لپ تاپ !همه چی تموم!