سيستم آموزشي:

باناتي واژه معادل سيستم را چنين بيان مي كند.مجموعه اي از اشياء كه به وسيله نوعي تعامل يا وابستگي متقابل ومنظم وحدت يافته اند. يك كل ارگانيك يا سازمان يافته چون منظومة شمسي يا يك سيستم تلگراف جديد.

روش توصيفي:

بيشتر به توصيف عيني واقعي ومنظم خصوصيات يك واقعيت يا يك موضوع مي پردازد.

فرضيه ها:

فرضية اصلي : كاربرد تكنولوژي آموزشي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مؤثر است.

1- به نظر معلمان استفاده از تكنولوژي آموزشي موجب بهبود پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مي شود.

2- به نظر معلمان استفاده از وسايل كمك آموزشي موجب ايجاد علاقه و انگيزه در دانش آموزان مي شود.

3- به نظر معلمان استفاده از وسايل كمك آموزشي موجب ايجاد خلاقيت و ابتكار در دانش آموزان مي شود.

4- به نظر معلمان استفاده از وسايل كمك آموزشي موجب اتلاف وقت كلاس مي شود.

5- بين نظر معلمان در سطوح مختلف ( ليسانس ـ فوق ديپلم ـ دپيلم) و تأثير وسايل كمك آموزشي در ايجاد علاقه و انگيزه تفاوت وجود دارد.

6- به نظر معلمان بين استفاده از تكنولوژي آموزشي و ميزان يادگيري رابطه مستقيم وجود دارد.

 

 

 

        فرضيه

سؤالات

1

1 و 2 و3 و 6 و 7 و 15

2

9 و 10 و 11

3

12 و 14 و16

4

13 و 17 و 18 و 19 و 20

5

9 و 10 و 11

6

4 و 5 و 8

 


اسکوپ ، مطالب مختلف علمی و سرگرمی آموزشي ,معلمان ,استفاده ,وسايل ,موجب ,آموزان ,آموزشي موجب ,معلمان استفاده ,دانش آموزان ,تكنولوژي آموزشي ,ايجاد علاقه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کافی نت ماندگار دانلود آهنگ جدید سکوت خوب دانلود سرای جهان طراحی گرافیک هانیه دانلود آهنگ جدید رپ عکاسی کودک نوزاد سایت رسمی هنرستان مردانی ۱۲ ainbowSixS